יום שלישי, 1 בדצמבר 2009

בלוג מתכונים

מתכונים לאוכל, מתכונים לאוכל בריא, מתכונים לארוחות. איזו ארוחה אתם רוצים לבשל היום? נציע מתכונים לארוחת בוקר, ארוחות לילדים, מתכונים לארוחת ערב או ארוחת חג. אם חיפשתם מתכונים קלים בהחלט גלשתם למקום הנכון, יפורסמו כאן המון מתכונים קלים, מהירים, מתכונים שקל להצליח איתם. שום דבר מסובך, בלי צימצומים, מינימום הקפצות, מילויים וסידור בשכבות.
לפעמים אנחנו נתקלים, בטעות, באיזו שעה פנויה במהלך היום, אחר הצהריים או הערב. ככה, בתוך העומס של יום העבודה, הלימודים או הילדים, פתאום רגע של נחת ביתי. ברגע כזה פתאום נחה עלינו הרוח ואנו מחפשים מתכונים שיעזרו לנו להכין ארוחה טעימה לבני המשפחה, מתכונים לארוחה זוגית או סתם רעיון למשהו קל וטעים שאפשר להכין ממש מהר, להפתיע את בני הזוג או את עצמנו במשהו חדש לאכול הערב.
אם יש לכם ילדים קטנים אולי אתם מחפשים מתכונים קלים שגם ילדים יכולים להכין. או אולי מתכונים מהירים להכין ארוחת ערב לכמה ילדים שקפצו לבקר? אם יש לכם ילדים קטנים מאוד, שרק לפני שנה התחילו לאכול קוטג', ירקות, חביתה או טוסט...אתם מוצאים את עצמכם מחפשים מדי ערב מתכונים מעניינים של משהו יותר מזין, או יותר מעניין, או יותר טעים – שהם יכולים לאכול. מתכונים שיגוונו קצת לילדים את ארוחת הערב ואת שגרת המילקי-חביתה-סלט. הגעתם למקום הנכון, כי נפרסם כאן מתכונים לילדים, מתכונים לארוחת ערב קלה לילדים, מתכונים לפנקייק, טוסטים מעניינים, מתכונים לשניצלים, מתכונים לספגטי, מתכונים לפשטידות או לזניה שילדים אוהבים. נציג פה כמה טריקים מעניינים: מתכונים בריאים במסווה של מאכלים טעימים, שכל ילד ישמח לאכול. במילים אחרות, מתכונים של אוכל ערב לחיכם של ילדים, הכולל בתוכו מרכיבים בריאים ומזינים, כדי שתוכלו גם לגוון את מזונם וגם לדאוג שיהיה בעל ערך תזונתי טוב.
מחפשים מתכונים לארוחה שלמה? מתכונים של תפוחי אדמה, בטטות, תבשילים, מתכוני בשר, עף, דגים, מתכונים של אורז, פתיתים, קוסקוס או מרקים. לעומת זאת, אם דווקא בא לכם להכין משהו קל ומהיר, תמצאו כאן מתכונים של שקשוקה, מתכונים של לביבות, פטריות, מתכון למוקפץ. מתכונים רבים של תוספות וכן מתכונים של ירקות: מתכון שעועית ירוקה, מתכון לכרובית, מתכון פירה ועוד מתכונים פשוטים. כמו כן תוכלו לבשל, לנסות, לטעום ולהנות מהמון מתכונים מיוחדים, עשו ונסו זאת בעצמכם: מתכון לחם, מתכון חומוס, מתכון לפיצה, מתכון סופגניות ועוד. מתכונים לחגים? בבקשה. מתכונים חגיגיים, הצעות הגשה מעניינות וחגיגיות, הצעות לעריכת שולחן חג, מתכונים מיוחדים לחגים, מתכונים לפסח, מתכונים לראש השנה, מתכונים לשבועות וכמובן מתכונים לחנוכה: מתכון לסופגניות, מתכוני לביבות, מתכון לפוקצ'ה, מתכון של מופלטה, מתכוני דגים ועוד. מחפשים מאכלי עדות? תמצאו בבלוג מתכונים: מתכונים מרוקאיים, מתכונים הודים, מתכון אוכל סיני ועוד. לקראת החורף נציג מתכון לחמין, ולא שכחנו את הקינוחים. מתכונים של כדורי שוקולד שאפשר להכין עם הילדים, מתכונים לבראוניז, עוגות, קינוחים, מתכונים לגלידה. אם כל זה נשמע לכם יותר מדי, תוכלו לחפש ולמצוא גם מתכונים בריאים, מתכונים דיאטטיים, מתכונים צמחוניים, מתכונים ללא סוכר, מתכונים לדיאטה וכן רעיונות רבים כיצד להפוך כל מתכון לבריא יותר או משמין פחות, על-ידי החלפת חלק מהמרכיבים במרכיבים בריאים או רזים יותר. ומה עוד נאמר, רק בתיאבון והמון בריאות!